چه ارزش افزوده فروش ؟

[ad_1]

تقریبا هر کسب و کار ادعا می کند که مردم بهتر خدمات بهتر و بیشتر تخصص فنی از تمام رقبای خود. مشکل این است که رقبای خود را اغلب می گویند همین است. و همه آنها نمی تواند حق.

این عامل پس از آن می شود حتی بیشتر گل آلود زمانی که شما بخواهید فروشندگان آنچه آنها باور دارند که ارزش افزوده می شود. برخی ادعا می کنند خود را نیاز مشتریان بیشتر بازدیدکننده داشته است مکرر در حالی که برخی دیگر بر این باورند این به تجربه و تخصص خود را.

اما یک چیز است که تعریف ارزش در مشتری چشم است که نادیده گرفته شده توسط بسیاری از کسانی که در زمینه فروش و خریدار ارزش تنها می تواند تعریف شده توسط مشتری تامین کننده. زیرا مهم نیست که چه فروشنده فکر می کند که ارزش آن تنها مسائل چه مشتری معتقد به آن باشد و از آنجا که مشتریان همیشه فکر می کنم همان عامل تعریف ارزش افزوده متفاوت از مشتری به مشتری.

آیا شما را در درک ارزش افزوده فروش ؟

متاسفانه اکثر فروشندگان نیست چرا که ارزش افزوده فروش بیش از فقط یک فروش مفهوم یا نوعی از جدید روش فروش. بسیاری از مردم که صحبت کردم به نظر می رسد فکر می کنم آنها می دانند که آنچه در آن است اما در اکثر موارد قادر به درک ارزش افزوده فروش واقعا است.

واقعیت این است که ارزش افزوده فروش است که یک راه برای افزایش یک بسته بندی راه حل برای چشم انداز است که تمایل به وعده های زیادی دارد اما در اصل هنگامی که به کار گرفته شده تنها با نیاز خریداران در ذهن آن را معمولا ارائه مطلب – معمولا بیش از انتظارات مشتری.

قرار داده و حتی بیشتر به سادگی ارزش افزوده, فروش, فعال, راه برای فروشنده شخصا ابتکار عمل را به اضافه ارزش است. در اصل از آن گرفته شده در یک روش مشابه به راه حرفه ای قبل از دستگیره اعتراض با ایجاد ارزش بیشتر بمانند به طوری که قیمت می شود یک مسئله کمتر در طول فرایند فروش.

ارزش افزوده فروش است که به سادگی یک دوره از عمل گرفته شده توسط فروشنده بر اساس اعتماد به دلیل اعتماد بر اساس رابطه است. فلسفه در اینجا ساده است اگر دو نفر به یکدیگر اعتماد و می خواهید برای انجام کسب و کار با هر یک از دیگر آنها را به کار کردن جزئیات. خریداران ممکن است یک اولویت برای برندهای اما آنها را کنار وفاداری خود را به مردم آنها را دوست دارم.

ارزش افزوده فروش تمایل به رسیدن به نتایج برنده برای هر دو خریدار و فروشنده به طور یکسان این معاملات باید بیشتر در مورد خریدار از فروشنده به دلیل آن مشکل خود را; پول خود را و راه حل آنها باید با زندگی است.

بعلاوه ارزش افزوده فروش باید در مورد مشتری و فروشنده. اگر فروشنده تعریف ارزش در مشتری از نظر آنها آماده به پرداخت کمی بیشتر است. اما هنگامی که یک فروشنده تحمیل “ارزش” در مشتری از فروشنده می پردازد و آن را با یک تخفیف بزرگتر.

به این دلیل ارزش مشتری تمرکز بر ارزش افزوده فروشندگان رویکرد فروش به دنبال جایی که آنها می تواند کمک به رسیدن به بیشترین تاثیر را در کسب و کار مشتری. با انجام این فروشنده کمک می کند تا خریدار دستیابی به سطوح بالاتری از موفقیت به این دلیل که فروشنده نگرش در درجه اول ضروری محرکها رضایت مشتری و وفاداری و حفظ و نگهداری.

وقتی که فروشنده می داند این اصول آنها نیز آگاه باشید که اگر آنها به فروش محصول فقط آنها باز کردن میدان به رقبا. متناوب, مراقبت از فروشندگان اضافه کردن ارزش خود را با مهارت حل مساله و دانش و توانایی برای انجام کارها و ابتکار است.

نقش ارزش افزوده فروشنده

سنتی, فروش, فروشندگان تمرکز به دنبال کسب و کار جدید. در واقع برخی آنقدر با وسواس پیدا کردن کسب و کار جدید و یا در حال توسعه فرصت های جدید آنها اغلب نادیده مشتریان موجود در این فرآیند است. در حالی که فروشندگان با تمرکز بر رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت و آن را در طول این پیگیری آنها کشف فرصت های بیشتری برای کسب و کار.

ارزش افزوده فروشنده نقش تکامل می یابد در طول فرآیند فروش و نحوهی خریدار نیاز به بیشتر فرصت های کسب و کار توسط صلیب فروش محصولات یا خدمات اضافی. در حالی که سنتی از فروشندگان در حال تمرکز بر فروش محصولات با ارزش افزوده فروشندگان معطوف به حل مشکلات است.

شاید یک راه بهتر از قرار دادن آن ممکن است که در آن یک سنتی فروشنده تلاش خواهد کرد برای ایجاد خریدار نیاز به منظور فروش محصول و یا خدمات به طور متناوب فروشندگان متمرکز بر ارزش افزوده از طرف مشتری به دنبال درک خریدار نیاز دارد و به عمل درآمده و سنتی که در آن فروشندگان در درجه اول تمرکز بر روی ساخت معاملات آن دسته از فروشندگان که تمرکز بر ارزش افزوده هستند و آنهایی که می خواهند تفاوت را برای مشتری.

تفاوت اساسی در این دو گروه این است که تمرکز اولیه و فروش مهارت سنتی فروشندگان بسته است در حالی که تمرکز اولیه و فروش مهارت برای ارزش افزوده فروشندگان گوش دادن و تطبیق آنها چه شنیده اولیه نیازهای مشتریان و ازدواج راه حل برای کت و شلوار – که آیا آنها محصول یا سرویس گرا راه حل.

در اینجا برخی از اشاره گرها در ارزش افزوده

هنگامی که استفاده از ارزش افزوده به عنوان یک مفهوم فروش نه تنها امروز فروشندگان موثر نیاز به ایجاد مثبت تر روابط کسب و کار با همه آنها کار می کنند اما آنها همچنین نیاز بیشتر به ریز لحن مهارت های فعلی خود را در پرسیدن سوال listening سازنده و همچنین درک بهتر روش سیفون کردن عمیق نیازهای مشتریان خود را.

این همان فروشندگان که می خواهید به درک آنچه هر مشتری در نظر گرفته می شود با ارزش به آنها و سپس می توانید در استفاده از راه حل های خلاق به چه کسانی مشتریان با ارزش خود را در هر روز کسب و کار. آن را پس از آن و تنها پس از آن که فروشنده در نظر گرفته خواهد شد به ارزشمند و موثر در ارزش افزوده فروشندگان با مشتری است.

اما بیشترین تشویق چیزی که در اینجا است که هر یک از این ارزش افزوده مهارت های فروش می تواند آموخته است. درست آموخته رفتار همه ما می تواند از بهره مند شوند. واقعیت این است که هیچ کس تا به حال متولد شده است با توانایی پرسیدن سوال نفوذ و یا ایجاد روابط مثبت و یا گوش دادن سازنده و یا حتی توسعه خلاق پیشنهاد و راه حل.

به یاد داشته باشید وجود دارد بوده است هرگز متولد و فروشنده و نه تا کنون خواهد بود. برخی فکر می کنم آنها ممکن است طبیعی فروش استعدادها و ما همه ملاقات بسیاری از آنها اما در بررسی دقیق تر آنها به طور کلی سریع صحبت کردن قلدر که آستانه در رفتار غیر اخلاقی ترین و آخرین نیست طولانی در زمینه فروش به هر حال.

این بیت خوب در اینجا این است که دانش و فرآیندهای است که می شود با بهترین و موثر ترین از ارزش افزوده فروشندگان نیز می توان یاد گرفت با هر کسی در خرید و فروش امروز. سپس یک بار حداقل یک سطح از تجربه و تخصص انجام این همان (در حال حاضر باز آموزی) فروشندگان می تواند به بهبود مستمر در این مطلب افزایش مهارت های رفتاری از بقیه خود را به فروش حرفه ای – و بهتر خواهد شد در طول زمان در خدمت مشتریان خود را در سطح مطلوب است.

[ad_2]