نکات ریز رینگ و پیستون موتورسیکلت[قیمت +آموزش کامل]

سر گشوده پیستون به شاتون و میل لنگ متصل است. این عضو متحرک که یک سر آن داخل محوطه سیلندر هست و از پایین به وسیله شاتون به میل لنگ متصل شده است، پیستون اسم دارد. همانطور که میدانید بهترین مدل به جهت این وسیله , پیستون چه نقشی دارد پیستون لاغر با شاتون به شدت کوتاه است تا بتواند سرعت دوچندان زیادی را تولید کند . قطعه استوانه شکلی است که در داخل سیلندر دارای اتصال داشتن به شاتون حرکت رفت و برگشتی دارد.پیستون قطعه اساسی موتور هست و زمان های موتور را به وجود می آورد.ضمنا نیرو های تراکمی و انبساطی ناشی از احتراق را تحمل می کند. پس از طی همین مرحله، پیستون مجدد به سمت ذیل حرکت می نماید تا این ادغام را فشرده نماید و همین فشرده سازی منجر انفجار می شود. پس از فشرده شدن این مخلوط برای آغاز عملیات انفجار، شمع جرقه زده و نیروی ناشی از انفجار، پیستون را به حرکت در می آورد. میله های پیستون بوسیله اتصالات کروی به فلنج محور محرک متصل هستند به طوری که تغییر فواصل میان فلنج و بلوک سیلندر، سبب به حرکت رفت و برگشتی پیستون ها باطن سیلندر می شود. هر دو انتهای میله اتصال به صورت آزاد قابل چرخش هستند. در صورتی که کلیدی سرعت بالایی در اکنون رانندگی باشید، در هر سیلندر، همین واقعه 30 تا 40 توشه در ثانیه شکل میدهد. همین پیستون ها به استدلال مکانیزم دو دوران بودن تحت بار های زیاد شدید حرارتی و مکانیکی قرار می گیرند و از آلیاژ های ویژه آلومینیومی ساخته می شوند . معمولا فرآورده پیستونها از آلیاژ آلومینیوم و یا آلیاژ چدن هست که هر یک از این جنسها مزایا و معایبی به ملازم دارند؛ آلومینیوم، فراوان سبک بوده و ضریب انتقال حرارتی بالایی داراست که همین جزو مزایای این قطعه محسوب میشود، اما بها بالای همین محصول یکی از معایب آن است. پیستون TU5JP4K مهم گژن پین عظام ، یکی از از مهمترین قطعات حیاتی موتور محسوب می گردد ، که ذیل لیسانس MAHLE آلمان که توسط شرکت پیستون کشور ایران یکی از از تحت گروه های گروه قطعات ماشین عظام تولید بوسیله عظام آنلاین بصورت آنلاین بفروشد می رسد. حلقه پیستون : رینگ پیستونها حلقههایی میباشند که در شیارهای مشخصی دور همین قطعه قرار دارند، حفظ مقدار روغن مطلوب در جداره سیلندر، کاهش اصطکاک و جلوگیری از استهلاک از وظایف رینگ پیستون محسوب میشود. فرسایش شعاعی پیستون : از عواملی که سبب ساز فرسایش پیستونها می‌گردد می توان به بعدها غلط پیستون، مشکل در احتراق و وجود مواد خورنده اشاره کرد. ازآلیاژهای آلومینیم،به خاطرسبکی وزن وانتقال بهترگرما درساختن پیستونها به کارگیری میشود.اما درگرمای هم اندازه اساسی پیستون چدنی شبیه دوبرابرمنبسط میشوند.بنابراین پیش بینی هایی درساختمان پیستونهای آلومینیمی به فعالیت می آیدتاازانبساط بیش ازاندازه آن پرهیز شود. از شیوه معاینه، پیستونهای كاركرده و كهنه می قدرت داده ها ارزشمندی را از حالت كاركرد موتور كسب كرد و در اختیار مكانیك ها قرار بخشید تا خوبتر بتوانند به تعمیر و محافظت موتور بپردازند. این قطعه با به روزترین و پیشرفته ترین دستگاهها ی روز جهان ساخت اموزش بستن پیستون گاز موتورسیکلت می گردد . از آنجایی که این قطعه کلیدی روغن در رابطه است، روغن موتور و روغن نامرغوب هم باعث خرابی زودهنگام آن خواهد شد. در صورتی که بخواهیم پاره ای کاملتر تفسیر دهیم، پیستون یک قطعه استوانه ای شکل و توخالی است. کاهش سطح تماس در میان پیستون و جداره سیلندر تا دستکم ممکن: ارتقا تراز تماس به معنای افزایش اصطکاک بوده و آسیب های جدی را به دنبال خواهد داشت؛ شایان ذکر هست که حلقه ها احتمالا سپس از مدتی ساییده شده و این فرمان نیز می تواند باعث به افزایش اصطکاک گردد. غالبا روی دامنهی پیستون در بالا و تحت سوراخهای ریزی نیز جهت شکافت روغن به داخل پیستون تعبیه میشود. در شکل بالا فشار ناشی از احتراق سبب ساز می شود که پیستون در حال حرکت به سمت بالا وقتی به نقطه مرگ بالایی نزدیک می شود اندکی به طرف راست کج شود.در نتیجه سر پایینی سطح فشار گیر دارای با جداره سیلندر تماس پیدا می کند.پس از آنکه پیستون از نقطه مرگ بالایی گذشت،صاف می شود.در همین هنگام تراز فشار گیر مهم به طور کامل حساس جداره سیلندر تماس پیدا می کند.این تماس نوعی فعالیت روبشی هست که زدن پیستون را به حد اقل می رساند.در نتیجه این فعالیت موتور آرام خیس عمل می نماید و تداوم پیستون ارتقاء پیدا می کند.زدن پیستون معمولا فقط در موتور های کهنه ای تماشا می شود که جدار سیلندر های آن‌ها ساییده شده و دامنه پیستون آنان ساییده و یا شکسته شده است. مهم به کار گیری از برگه ای که در پشت پیستون ها قرار دارد، می توان فشار و دبی را تغییر و تحول اعطا کرد (حرکت پیستون ها را می قدرت فراوان یا کم نمود). علل آن عبارتند از: فرسوگی یا لقی گژنپین ، ساییدگی بوش گژنپین یا کمبود روغن . گژنپین داخل شکاف پیستون قرار می گیرد و پیستون را به شاتون متصل می نماید. بهترین پیستون برای ماشینهای مسابقهای پیستون متوسط به شاتون مقاوم و مضاعف کوتاه می باشد . شاتون همین نیرو را به میل لنگ منتقل می نماید و همین حرکت خطی به نیروی چرخشی تبدیل می شود. به عبارتی دیگر، پیستون یک دیسک در درحال حاضر حرکت هست که داخل سیلندر بوده که از یک عایق گازی تشکیل شده است. در همین چرخه، پیستون در واقع یک کاغذ فلزی می باشد که هیچ هوا یا این که سوختی از کنار آن فرار نمی کند. تولید اقتدار عمده یا شتاب بخش اعظم ؟ طولش کمی عمده از قطرش بوده و یک سر آن باز و سر دیگرش بسته است. دستگاه پیستون شامل پیستون، حلقه های پیستون(رینگ پیستون) و انگشتی پیستون است.پیستون تقریبا استوانه ای صورت است.در بالا بسته و در تحت باز است. درصورتیکه شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در مورد پیستون ماشین چیست بدست آورید به وب سایت ما مراجعه کنید.