قانون جاذبه و رها از باورهای محدود کننده خود را

[ad_1]

ما در حال ارتعاشی موجودات. با هر فکر ما ما انتقال لرزش به جهان است. زمانی که ما به جای تمرکز ما توجه خاص فکر ما تقویت ارتعاش که فکر می کردم. جهان در پاسخ به لرزش ما به ما چه ما در حال قرار دادن انرژی و توجه ما است.هنگامی که ما بارها و بارها با برگزاری یک فکر آن را تبدیل به یک باور است. اعتقادات ما تعیین می کند چه چیزی را نشان می دهد تا در زندگی ما است. به عنوان مثال اگر یک فرد معتقد است که او و یا او را مستحق موفقیت پس از آن با وجود تمام تلاش ها وجود خواهد داشت برخی از راه های که در آن او خرابکاری او موفقیت است.

بسیاری از باورهای ما آمده است از ایده های ما در دوران کودکی است. متاسفانه بسیاری از کسانی که اعتقادات درست نیست. فکر می کنم در مورد خود صحبت کنید. چگونه اغلب آن را تشویق و مثبت ؟ برای بسیاری از مردم که اکثریت افکار منفی و همیشگی. جای تعجب نیست که بسیاری از مردم در تلاش برای رسیدن به اهداف و رویاهای خود را!

ما اعتقادات و نگرش ها و ارزش های ذخیره شده در ذهن ناخودآگاه ما است. شما حتی ممکن است متوجه برخی از باورهای شما را نگه ناخودآگاه. اعتقادات ما تبدیل به لنز که از طریق آن نگاه ما به جهان و تحت تاثیر قرار چگونه با ما رفتار کنند. اگر شما می خواهید به دانستن آنچه که باورهای شما را نگه دارید به سادگی با نگاهی به زندگی خود و بپرسید “چه کسی باید به این باور در جهت ایجاد این؟”

شاید شما تشخیص برخی از این معمولا برگزار اعتقادات:

  • بدون توجه به آنچه من انجام و یا چقدر سخت من سعی می کنم آن را هرگز به اندازه کافی خوب.

  • من سرزنش دیگران برای مشکلات من.

  • به نظر من مهم نیست.

  • چیزی که من را واقعا مهم است.

  • اگر مردم می دانستند من واقعی آنها نمی خواهد مثل من.

  • من باید سعی کنید چیزی جدید و یا مخاطره آمیز چون من احتمالا آن پیچ کنید.

  • من سزاوار نیست برای شاد بودن (موفقیت, عشق, و غیره.)

  • اشتباهات و شکست بد هستند.

راه را آگاهانه و غیر فعال کردن یک فکر است و به جای آن با اندیشه های مختلف. هنگامی که شما برای اولین بار به توجه شما را به یک فکر جدید لرزش بسیار قوی است. اما با تمرین شما شروع به تغییر خود را محدود غالب فکر به یکی از جدید. شما در واقع ایجاد مسیرهای عصبی در مغز بنابراین فکر جدید است در حال حاضر خود را به طور پیش فرض فکر می کردم. در حال حاضر شما خواهد شد انتقال یک لرزش در تراز با آنچه شما می خواهید در زندگی خود ایجاد کنید.

فکر می کنم در مورد چگونه شما احساس می کنید زمانی که شما یک فکر منفی. خیلی خوب نیست درسته ؟ که احساس انقباض خود را شاخص شما در حال کردن آهنگ از ایجاد آنچه شما می خواهید. منبع خود را می داند که شما در حال مستحق و قادر به آوردن به همه چیز شما می خواهید به انجام و اند. هنگامی که شما فکر می کنم یک فکر منفی شما از تراز با آنچه است که در واقع درست در مورد شما. بنابراین استفاده از احساسات خود را به عنوان سیستم هدایت داخلی خود بگویید اگر شما در حال در هم ترازی با خواسته های خود را و یا نگه داشتن آنها را دور از شما.

برخی از راه های به عمل تغییر به افکار مثبت:

  1. شروع به پرداخت بیشتر توجه خود را به صحبت کردن با خود. هنگامی که شما متوجه یک فکر منفی به آرامی جایگزین کردن آن با یک فکر است که احساس می کند بهتر است. تمرین فکر جدید به عنوان یک تاکید است. شما می توانید شروع به فکر جدید با کلمات “من تصمیم گرفته ام” یا “من را انتخاب کرد.” سابق: من را انتخاب کنید به دانستن است که من مستحق موفقیت” یا “من تصمیم گرفتم من مستحق موفقیت است.”

  2. برنامه نویسی یکی دیگر از راه بسیار خوبی برای تمرین تفکر جدید و بالا بردن ارتعاشات خود را. به سادگی نوشتن یک داستان در مورد چگونه شما می خواهید زندگی خود را به نگاه به عنوان اگر آن را در حال حاضر انجام شده است. استفاده از جمله استارت مانند “من عاشق دانستن است که…” و “این خیلی هیجان انگیز است هنگامی که…” جزئیات اسکریپت خود را اغلب برای بالا بردن ارتعاشات خود را و مطمئن شوید که آن چیزی است که احساس بسیار خوبی به عنوان خوانده شده!

  3. چشم انداز تخته و “ذهن فیلم” بزرگ اگر شما یک فرد بصری است. وجود دارد بسیاری از منابع آنلاین است که کمک خواهد کرد که شما را با ایده هایی برای ایجاد یک چشم انداز هیئت مدیره و یا ایجاد یک نسخه از یک چشم انداز هیئت مدیره.

  4. EFT (روش آزادی هیجانی نیز به نام “بهره برداری”) یا روان-K دو روش که به شما کمک کند تغییر محدود کردن اعتقادات ناخودآگاه به سرعت.

[ad_2]