قانون جاذبه در دیدار Copywriting (persian)

[ad_1]

و چه خوشحال اتحادیه آن است! به همین دلیل بسیار مهم است به عنوان سمبل قانون جاذبه در برنامه های بازاریابی خود را و خود را copywriting? آن می تواند به معنای تفاوت از صدها یا هزاران دلار…تفاوت بین مشتریان و زندگی مشتریان…اگر شما فکر می کنم قانون جاذبه است فقط برای خیال فکر می کنم دوباره. اجازه دهید من به شما بگویم چرا.

در حال حاضر من مطمئن هستم که بسیاری از شما شنیده در مورد قانون جاذبه است. آن آورده شده است به جریان اصلی توجه عمومی به دلیل “راز” و بسیاری از مردم ضامندار به این حقیقت و شروع به زندگی می کنند زندگی خود را با آن. اما همیشه وجود خواهد داشت بورس خارج وجود دارد و کسانی که فکر می کنم هرگز به ادغام ظاهر آرمانی نظریه به زندگی شخصی خود را – اجازه دهید به تنهایی خود را در محیط حرفه ای است.

من, از سوی دیگر, تمام دل ایمان آوردند و عمل به قانون جاذبه و فکر می کنم که بسیار مهم حضور در کسب و کار. اگر به درستی مهار و به کار آن می تواند تفاوت بین “بودن” در کسب و کار “رونق” در کسب و کار.

در سطح آن ممکن است به نظر می رسد مانند دو هیچ ربطی به یکدیگر است. تخته چشم انداز مثبت, افکار و روزانه قدردانی تمرینات ایده های بزرگ و الهام بخش مفاهیم, اما چگونه می توان این توان به یک محیط سازمانی. مطمئنا شما و کارکنان خود را در حال رفتن به نشستن در اطراف در اتاق تدوین چشم انداز تخته از مجله بریده. هر چند شاید این که نمی تواند مانند یک ایده بد است.

اما بیایید به این فکر کنید در یک سطح عمیق تر. “افکار تبدیل به همه چیز است.” “چه شما را به جهان می گردیم.” برای شروع اجازه دهید نگاهی به محصول یا خدمات خود را. در زمینه خود را, شما در تلاش خود را به مشتریان شما و مشتریان شما و جهان به بهترین شکل ممکن محصول و یا خدمات است که در قدرت خود را. من امیدوارم که شما انجام دهید, به هر حال. شما فکر می کنید از شما کاربر نهایی و چگونه آنها را بهره مند از آنچه در آن است که شما انجام دهد. امیدوارم زندگی خود خواهد بود حداقل کمی بهتر به خاطر اینکه شما در حل مشکل خود را.

این درست است حتی اگر شما تولید چیزی ساده مانند نخ. در هسته از چه نخ تولید می کند این است که ایجاد یک محصول است که باعث بهبود عزت نفس فرد. فکر می کنم در مورد آن. اگر شما فکر می کنم که خوب نخ صرفا می شود مواد غذایی از مردم دندان بیشتر به راحتی و به طور موثر از یکی دیگر از نام تجاری فکر می کنم دوباره. (اما این مقاله است.)

بالاتر از کیفیت محصول شما را بهتر است بازگشت شما دریافت خواهید کرد. اگر شما خودتان را در کسب و کار کمک به مردم شما در حال حاضر یک قدم جلوتر از رقابت. اگر فکر می کنید شما در کسب و کار ساخت نخ و یا فروش بیمه عمر و یا تعمیر اتومبیل شما در اشتباه هستید. شما در حال فکر کردن بیش از حد سطحی و شما هرگز به بازگشت شما به دنبال در کسب و کار شما.

ارائه خدمات خوب و به شما خواهد شد کسب و کار خوب. اما این تنها گام اول. بسیاری از مردم به خدمات خوب و ایجاد یک محصول بزرگ بدون سود معادل ارزش آنها فراهم می کند. قانون جاذبه است دوباره در این زمان خود را در بازاریابی نویسی به طور خاص.

اینجا جایی است که یک محصول خوب و یا خدمات می تواند بد-در ارائه. به یاد داشته باشید که شما در کسب و کار کمک به مردم. به نحوی بطریقی “چیزی که شما” وجود دارد برای کمک به مردم. اما اگر شما به آنها بگویید که آنها نمی دانم. و اگر شما به آنها بگویید که راه درست آنها را نمی خواهد گوش دادن.

کلمات اساسا افکار. این افکار در حال رفتن به آشکار به همه چیز. بنابراین ضروری است که این کلمات خوب و دقیق و در راستای مشتری هدف خود را. زمانی که شرکت خود را با وسواس آن مشتری که مشتری است که شما در مورد فکر می کنم شما را جذب خواهد کرد که مشتری می باشد. هنگامی که شما سعی می کنید برای فریب مشتری خود را با ارتقاء بر اساس زبان رفیع توصیف از خود و اظهارات مبهم است که چه چیزی شما را دریافت کنید. آن را خطرناک تر از شما فکر می کنم زمانی که شما انتخاب می کنید کلمات خود را سردستی.

ارتقاء بر اساس زبان (یا “اعتیاد به مواد مخدره”) را زمین شما مشتریان جستجو برای تبلیغات در معاملات و چانه زنی های خود خدمات خاص. و هنگامی که شما اجرا از تبلیغات معاملات و چانه زنی شما مشتریان پراکنده مانند مورچه ها پس از ریخته نوشابه تمیز. وفاداری خواهد بود که بسیار سخت تر برای رسیدن به.

صرف شرح خدمات خود را به شما مشتریان که به دنبال آن خدمات, اما آنها نمی خواهد پیدا کردن خود را “ایده آل” مشتری. و هنگامی که فهرست خود را از خدمات این سرفصل که خدمات خود را به بهترین و مدارک تحصیلی و تجربه قرار داده شده در کنار یکی از رقبای خود خواهد بود وجود دارد هیچ چیز برای جدا کردن شما. اگر مشتری بخواهد شما آن خواهد بود که صرفا با شانس-ترک کسب و کار است که می تواند تضمین برای grabs.

دولت آنچه شما می خواهید. مخاطبان خود را دقیقا آنچه شما می توانید انجام دهید برای آنها در زبان آنها را درک کنند. با استفاده از دقیق زبان استفاده می کنند. بازار به عنوان اگر شما مشتری خود را. اصلا فرض کنیم شما می دانید مشتری خود را تا زمانی که شما به آنها صحبت کنید. شما ممکن است پیدا کردن شما درخواست برای یک مصرف کننده است که وجود ندارد.

اگر هدف بازاریابی خود را و copywriting است که به کسب و کار شما در حال فکر کردن در مورد چیزی اشتباه. بر خلاف آنچه آن را مانند به نظر می رسد هدف از “کسب و کار” است که یک فکر منفی. این نشان میدهد که شما در حال گرفتن به اندازه کافی کسب و کار. که شما نیاز به “برخی” یا “،”

چیزی که شما باید به فکر این است که “چگونه ما می تواند کمک به مشتریان بهتر از ما هستند در حال حاضر ؟” و یا “چگونه می توانیم بهتر انتقال به مخاطبان ما چقدر ما می توانیم به آنها کمک کند؟” اگر شما باور در آنچه به شما ارائه دهد و واقعا احساس می کنید که شما می تواند کمک به مردم در برخی از ظرفیت و شما لازم نیست به آنها بگویید که شما اساسا سرقت از آنها.

فکر می کنم به طور مداوم در مورد خود “ایده آل” مشتری. لطفا آنها را و سپس صحبت کردن با آنها مثل یک دوست; آنها خواهد آمد. شما باید جذب آنها.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *