شبکه خبر جزو سه شبکه پرمخاطب

شبکه خبر جزو سه شبکه پرمخاطب

[ad_1]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

طبق اعلام مرکز تحقیقات رسانه ملی، حدود ۸۰ درصد مردم مخاطب رسانه ملی در زمستان ۹۸ بودند که در میان آن‌ها شبکه‌های سه سیما، خبر معاونت سیاسی و یک سیما پر مخاطب‌ترین‌ها بودند.

بر اساس اعلام نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی از مخاطبان سیما در فصل زمستان ۹۸؛ شبکه‌های سه (۵۹.۳%)، خبر (۵۴.۳%) و یک (۵۴%) به ترتیب در رتبه‌های اول تا سوم پرمخاطب‌ترین شبکه‌های سیما قرار گرفتند و شبکه خبر معاونت سیاسی با ۲۶.۷ درصد، شبکه یک سیما با ۱۵.۲ درصد و شبکه مستند سیما با ۱۲.۱ درصد بیشترین رشد را نسبت به زمستان سال ۹۷ داشته‌اند.

بر اساس این نظرسنجی حدود ۸۰ درصد بیننده برنامه‌های مختلف سیمای رسانه ملی در فصل زمستان بوده و به‌طور میانگین چهار ساعت و یازده دقیقه پای برنامه‌های تلویزیون نشسته‌اند.

بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات، میزان مخاطبان رسانه ملی در فصل زمستان ۹۸ نسبت به زمستان ۹۷ حدود یک درصد رشد داشته است و حدود ۴۰ درصد از بینندگان در زمستان ۹۸ بیش از پنج ساعت در روز پای برنامه‌های تلویزیون نشسته‌اند.

نتیجه نظرسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی نشان می‌دهد که شبکه‌های سه سیما، خبر معاونت سیاسی و یک، دو و نسیم سیما و آی‌فیلم معاونت برون‌مرزی بیشترین مخاطب را در فصل زمستان داشته‌اند.

شبکه خبر معاونت سیاسی برای دومین سه ماهه متوالی در سال ۹۸ پررشدترین شبکه شد.

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *