ترفند خودرو،آموزش ثبت نام فیدلیتی و دیگنیتی بهمن موتور

هدرز در واقع یک مینفولد خروجی بازنگری شده است که براساس اصول دانش مکانیک سیالات شکل گرفته و به نحو دقیقی ساخته شده می باشد . این کلمه بیانگر محل ورود ۴ لوله منقطع است که در خروجی به هم متصل می شوند و این لوله تا خروجی های اگزوز ادامه می یابد. بنابراین می قدرت حیاتی به عبارتی فشار قلیل پدال مسیر را ادامه داد. در ادامه بایستی خاطرنشان کرد که این قطعه به رخ افتر مارکت (After Market) ثبت اسم تیوفایو 405 عرضه می گردد. همانطور که در چند سطر بالا به مزایای کارگزاشتن هدرز اشاره شد، در بعضی از مواقع تجهیز ماشین به این قطعه چندان سوای مشکل نیز نیست؛ چرا که بعضا از هدرزهای دست سازی که به وسیله مکانیک های سنتی یا بعضی از صاحبین مغازه های اگزوز سازی ساخته می شوند نه فقط نمیتوانند کارایی هدرزهای فن ای را داشته باشند، بلکه در بعضی از موردها گزارشهایی در خصوص ارتقاء صدای پیشرانه و سیستم اگزوز، ارتقاء مصرف سوخت و حتی ارتقا آلایندههای بیرون شده از اتومبیل هم منتشر شده و در یک کلام نتیجه برعکس به جهت خودرو دارد. هستید، بایستی همین قطعه را از شرکتهای تولید کننده اثاثیه افتر مارکت بخواهید. DC Sports: تولید کننده ای که در در سال 1987 به پیشنهاد کمپانی هوندا اولیه هدرز 1-4 خویش را طراحی کرد،امروزه یکی از برگزیدگان مارک ها در ایجاد همین قطعه برای خودورهای اسپرت است. به هر رخ می بایست گفت هدرزهای دست سازی که اغلب به وسیله مکانیک های سنتی یا بعضا از صاحبین مغازه های اگزوز سازی ساخته می شوند به هیچ تیتر کارایی هدرزهای فن ای را که بر اساس اصول علمی شکل می گیرند را ندارند و به کار گیری از آن ها در بسیاری موارد، به افزایش مصرف سوخت سبب میشوند. و به گونه ایست که هوای خروجی موتور را خوبتر تخلیه نموده و سیلندر اتومبیل خالی خیس از دود می شود، و در فعالیت به جای آن هوای بیشتری را در هر تراز مکش و سیلندر موتور ماشین از اکسیژن بیشتری مالامال شده و احتراق خودرو کاملتر و قوی ترمی شود و در غایت شتاب خودرو بالا میرود. اما برخی از خودروسازان هم به شکل فابریک این قطعه را بر روی بعضی از محصولات خود کارگزاشتن میکنند که میتوان از در میان ماشینهای مجهز به هدرز به ماشین های اسپورت مانند ب ام وهای M POWER، آئودی های سری S و… منیفولد چدنی، استاندارد پیشرانه به طور معمول به شیوه ریخته گری ساخت می‌گردد و به همین برهان از سطح درونی ناصاف و زبری برخوردار میباشد که در مراحل خروج گازهای آلاینده از فضای احتراق اخلال تولید میکنند، البته هدرز به طرز خم کاری دقیق لولهها شکل میگیرد و حساس ساختار یکنواخت و صیقلی خود، موجب خروج آسان تر گازهای آلاینده، تنفس خوب تر پیشرانه، ارتقا اقتدار و کاهش مصرف سوخت میشود، ولی مقدار کاهش مصرف سوخت در ازای ارتقا اقتدار موتور چندان چشمگیر وجود ندارد و از همین رو از هدرز به طور معمول به تیتر یک قطعه عملکردی و تیونینگ یاد میشود. این حادثه اندوهگین کننده هست که آن‌گاه از همین همه کارایی پول را پرداخت کنیم اما گشوده مبلغ پرداختی رجوع و برگشت بخورد. یافتن راهکاری هایی به جهت هوا رسانی خوب تر به پیشرانه یکی از اصول شالوده دانش تیونینگ به شمار می آید اما از سوی دیگر تخلیه سریعتر و کامل تر سیلندر از گازهای منفجر شده یا به عبارتی دود اگزوز نیز اثر گذاری بسزایی در مکش قدرتمندتر و تنفس خوب تر پیشرانه ایفا می کند.از این رو کارگزاشتن قطعه ای موسوم به هدرز یک عدد از اولین فرایند تیونینگ ماشین های بی آلایش محسوب میشود. غالبا خودروهای داخلی اهمیت ضعف عبور دسته سیم ها و ضعف جانمایی آن ها، افت میزان مرغوب بودن اجزا سیستم سوخت رسانی به ویژه لوله ها مواجه هستند. به کار گیری از لوله های بلندتر منجر می شود فشار منفی (Negative Pressure) تولید شود، فشار منفی خیر تنها یاری می نماید گازهای باقی باقی مانده در سیلندر تخلیه شوند (Scavenging Effect) بلکه حتا به تنفس موتور هم کمک می کند، و هوای بیش تری به جهت ترکیب شدن با سوخت وارد سیلندر میکند. به همین عامل مصرف سوخت کاهش می یابد، وگرنه مصرف سوخت خود به خویش تغییر تحول نمی کند و مصرف سوخت و آلایندگی به گونه رانندگی راننده بستگی دارد. یک عدد از قطعات که قسمتی از سیستم اگزوز محسوب می شود ، هدرز اسم دارد و در حقیقت جایگزین مینفولد چدنی فابریک پیشرانه خواهد شد . همچنین طراحی مختص و مرحله صیقلی هدرز ها که به طور معمول از جنس فلزاتی ، زیرا فولاد ، استیل و آلیاژ های مضاعف گران ارزش ساخته می شوند به خروج سریع و پر فشار گاز های سوخته شده حاصل از احتراق کمک می رساند و به تنهایی در حدود 5 تا 10 % به توان و گشتاور تولید پیشرانه خودرو های معمولی می افزاید . اولین موردی که به آن برخورد خواهیم کرد،کاهش اقتدار پیشرانه خودرو خواهد بود که پیشتر به آن اشاره کردیم.کاهش قدرت موتور به استدلال آن که در محل ورود هدرز فشار بالا رفته و موتور می بایست اهمیت ایجاد فشار و حجمی عمده گاز و سوخت محل ورود در گوشه و کنار ی سیلندر آن را جبران کند، شکل خواهد بخشید . کیارش محمدباقر بیش تر کرد: اساسی کارگزاشتن هدرز یکی از مزایایی که راننده از آن بهره می برد همین است که فارغ از نیاز به تولید تغییری در پیشرانه خودرو، موتور بهتر دور میخورد و دیگر نیازی به همین نمیباشد راننده در سربالایی پدال گاز را تخت گاز فشار دهد. در پی توسعه صنعت تیونینگ در کشور ایران ، استعمال از هدرز و سایر قطعات فنی مربوط به تیونینگ به تدریح در ایران فراگیر شده است و تعدادی سالی است که حوزه اضطراری به جهت ساخت چنین قطعه ای در ایزان نیر به وجود آمده است . در اینجا عمده به تحلیل وب سایت امکانات پارس تیوفایو 1400.