تراتل را به اندازه ۳۰ درصد بالا ببرید

در غير اين صورت بايد با راهكارهايي كه در خلال گزارش ذكر شد نقطه كار پمپ را به نقطه كار بهينه نزديك كرد. اینترکولر Greedy – پمپ کلاچ Wilwood – صفحه کلاچ چند پلیته گرافیت بدون فنر که پلیت های آن استیل می باشند که سیستم کلاچ گیری را کمی تغییر داده است، فلایویل خودرو هم آلومینیومی سبک وزن می باشد، این خودرو چند پمپ بنزین دارد که مارک آن ها Fuelab می باشد و داخل باک قرار دارند و دبی هرکدام از آنها 400 لیتر می باشد و آنها با لوله های مخصوص که روکش استیل داردسوخت را به ریل سوخت HKS می رساند و اینکه فشار شکن AEM را هم سر راه آن می بینید، یاتاقان های پیشرانه این خودرو ACL می باشند و اینکه پورت و پولیش سر سیلندر آن بسیار دقیق انجام شده است و به گفته مالک بسیار کار برده است و این کار متناسب با Stage 3 تیتان موتور اسپرت انجام گرفته است و بسیار روی آن کار شده است تا بتوانند راندمان بالایی را بگیرند. سقوط کوادکوپتر بهمراتب بهتر است چرخش ملخ های آن در زمانی است که مانعی در جلوی ملخ ها قرار گرفته است.

کوادکوپتر را در شرایطی که باد می وزد به هیچ وجه به پرواز درنیاورید. از لیفتراک برقی بیشتر در انبارها و مکان های سر بسته به علت عدم تولید آلودگی، صدای کم تر، کوچک بودن و قدرت مانور خوب در فضاهای کمتر بکار میگیرند. خیلی احتیاط کن.حتما با سکند هماهنگ کن.لوازم اطفا حریق دم دستتون باشه.درامو خوب جلو نازلا بگیر فیول رو جاهای داغ نریزه و دست خودتم نسوزونه.خیلی خیلی احتیاط لازمه. اگر باز کردید سوزن رو و با اورینگ قبلی بستید حتما اورینگ نو کنید. زمانی که ارتفاع را کاهش داده و به 13000 پایی رسیدیم، ” کلندر ” چرخ ها را باز کرد، هواپیما را بر روی حالت Config 2 قرار داد، اتوتراتل را از مدار خارج و هدایت هواپیما را به من سپرد. پا را از روی کلاچ برداشته و واقعا شلیک می شویم، در صندلی فرو رفتیم و نفسمان واقعا گرفته است و استرس بر وجود غالب شده است، همانطوری که در صندلی فرو رفتیم در دنده 1 در حال سر خوردن روی زمین هستیم با توجه به دیفرانسیل مجهز به قفل بازهم ما به این سو و آن سو سر می خوریم، دنده 1 را که پر می کنیم 90 کیلومتر و به دنده 2 می رویم و 135 کیلومتر پر می شود کنترل خودرو واقعا به معنای واقعا از دست می رود واقعا ترسناک است و دنده را به 3 تعویض می کنیم 190 کیلومتر را می بینیم که دیگر به 4 نمی رویم !

فولی هایی که در موتور این خودرو هستند تماما با برند HKS تعویض شده اند و Airbox خودرو از برند معروف Greedy می باشند، واشر سر سیلندر این خودرو M.L.S و پیچ های سر سیلندر آن هم ARP می باشد تا بتواند از پس فشارهای بالا بر آید، این خودرو مجهز به ریل سوخت HKS و سوزن های 1000 سی سی بوش می باشد، توربوی این خودرو از برند پرسیژن می باشد و مدل دوآل سرامیک بال بیرینگ از نوع بیلت می باشد که در شرایط ایده آل این توربو 900 اسب بخار را پشتیبانی می کند، سیستم اگزوز این خودرو که صدای خوبی را هم دارد شامل هدرز Virtual Works و لوله های 3 اینچی و در نهایت منبع اگزوز 5 اینچی کاستوم می باشد، دیگر اینکه زمانی که در حال نگاه کردن به قطعات موتور خودرو هستید باتری آن را نمی بینید چراکه به قسمت عقب خودرو انتقال پیدا کرده خرید تراتل است.

به 3 دلیل این دو نوع باتری برای افراد خطرناک میباشند. باتری لیتیومی با قدرت بالا یک عملکرد بادوام و امن را ارائه می دهد. از طرفي بالا رفتن هد سيستم از حالت بهينه نيز منجر به دور شدن نقطه كار پمپ از حالت طراحي ميشود. این پیشرانه از سری پیشرانه های JZ تویوتا می باشد و این پیشرانه ها جایگزین پیشرانه های سری M شد، مدل 2.5 و 3 لیتری دارد که هر کدام از آنها دنیایی برای خود دارند، اولین پیشرانه که 1JZ می باشد و این خود در مدل های مختلف عرضه شده است که به ترتیب کدهای 1JZ GE- 1JZ GTE و پس از آن نوبت به 2JZ می رسیم که در مدل 2JZ GE و 2JZ GTE به تولید رسیده است پیشرانه 2JZ GE قدرت 220 اسب بخار قدرت داشت که این قدرت در بالاترین وضعیت در دورهای 5800 تا 6000 دور تولید می شد و گشتاور آن هم 298 نیوتن متر در 3800 تا 4800 دور است این پیشرانه سیستم سوخت بسیار خوبی دارد و مجهز به سیستم VVTI هم می باشد بلوک آن از آهن و این پیشرانه مجهز به Coil On Plug می باشد. چندی پیش در یک جمعی که رانندگان حرفه ای مسابقات اتومبیلرانی هم در آن حضور داشتند دوستی را دیدم که از پروژه خود و مدام از قدرت ها بالا و مارکت های معروف لوازم های تیونینگ در دنیا صحبت می کرد پس از اینکه بیشتر با هم آشنا شدیم خبر از آماده سازی تویوتا سوپرای نسل سوم با موتور قدرتمند 2JZ GTE داد و ما را بسیار خشنود کرد و این نکته را گفت که به تنهایی و در گاراژ شخصی به این کار پرداخته است تا اینکه امروز که این مطلب را برای شما می نگاریم این خودرو کامل شده است و در تست هایی که از آن انجام شده است موفقیت خود را به اثبات رسانیده است، در ابتدا جا دارد از آقای امیررضا صحتی مالک خودرو که در این گزارش با ما همکاری صمیمانه ای داشتند نهایت تشکر را به عمل بیاوریم.