با استفاده از قانون جاذبه در خود را وابسته به بازاریابی کسب و کار

[ad_1]

سهامداران و بازاریابی تبدیل شده است trendiest شکل از بازاریابی در دهه گذشته است. بیشتر به طور منظم مردمی که به تازگی شغل از دست داده و یا می't پیدا کردن اشتغال در حال ساخت تعداد زیادی از پول نقد را از طریق این چند میلیارد دلار میباشد. برای کسانی که هنوز don't می دانم که چه سهامداران بازاریابی است آن است که یک شکل از بازاریابی آنلاین است که ترویج محصول شرکت از طریق شرکت های وابسته. چنین وابسته به بازاریابان تبلیغات در وبلاگ خود به ترویج محصولات فروخته شده توسط شرکت های دیگر هم برای افزایش فروش و یا درآمد. این شرکت سپس پاداش اعضاء برای هر مشتری به ارمغان آورد در هیئت مدیره.

موفقیت در این نوع از بازاریابی بستگی به برخی از عوامل که ممکن است در کنترل خود را در حالی که دیگران هستند که فراتر از کنترل خود را. البته آن's همیشه بهتر است به استفاده از عوامل موفقیت است که در کنترل شما هستند. در بحث ما, ما خواهد شد نگاه کنید که چگونه شما می توانید با استفاده از قانون جاذبه در خود کسب و کار آنلاین. وجود دارد چگونه به راهنمای که به شما کمک کند تبدیل به یک بازاریابان موفق اما شما را پیدا خواهد کرد که مهم ترین عامل موفقیت در کنترل خود را.

چه قانون جاذبه ?

قانون جاذبه به سادگی به معنی اتخاذ قدرتمند مثبت طرز فکر است که فکر می کند 'شما می توانید انجام دهید و یا هر چیزی اگر شما فکر می کنم مداوم.' قانون عمل از طریق افکار خود را. این عمل مانند قانون گرانش; افکار ما ارائه نتایج نه اعمال ما. اگر شما تمام روز را صرف فکر کردن که چگونه هیچ کس نمی خواهد مانند محصول شما فروش و سپس انتظار نیست کسی که به خرید محصول خود را.

هدایت قانون جاذبه در بازاریابی وابسته

قانون جاذبه تماس برای شما به تمرکز بر روی احساسات خود; چگونه آن را احساس می کند به موفقیت است. احساسات خود را قبل از روند تفکر خود را و تعیین اینکه آیا برای بالا بردن و یا جلوگیری از احساس موفقیت. علاوه بر این افکار ایجاد یک فرکانس است که در انعکاس رویدادهای واقعی زندگی. بنابراین یک تغییر در افکار خود تغییرات فراوانی افکار خود را و زندگی خود را در کل. تمرین تفکر مثبت. هر فکر منفی باید به سرعت بدبختانه به مثبت.

فکر می کنم از آن به این ترتیب اکثر مردمی در اشتغال باور آنها را دریافت چک در پایان هر ماه پس از معمولی 8-5 برنامه کار. شما باید بر این باورند با یقین است که شما را جذب بیشتر مشتریان برای محصول خود را. این کمک می کند تا ذهن تقویت قانون جاذبه و پیش بینی موفقیت در کسب و کار شما.

در نتیجه هر یک بازاریاب وابسته که اهرم بر قانون جاذبه می تواند به جذب مشتریان بیشتر برای سهامداران شرکت است. آن را می سازد یک ابزار باور نکردنی است که مهار خود را به طور کلی موفقیت در بازاریابی وابسته.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *