بازاریابی نوین و اینترنتی چیست ؟

بازاریابی اینترنتی ( همینطور تحت عنوان تجارت الکترونیکی , بازاریابی اینترنت یا این که بازاریابی اینترنتی هم شناخته می شود ) اصطلاح فراگیر برای بازاریابی تولید ها و / یا این که سرویس ها آنلاین است – و مثل اکثری از اصطلاحات فراگیر , بازاریابی دیجیتال به معنای چیزهای متعدد برای اشخاص گوناگون است .

در حالی که انگیزه بارز بازاریابی دیجیتال فروش کالاها , سرویس ها یا این که تبلیغات از روش وب است , صرفا انگیزه تجاری که با استعمال از بازاریابی نوین ممکن است داشته باشد نیست . یک کمپانی ممکن است برای رابطه با پیام خویش ( ساختن اسم تجاری خویش ) یا این که انجام پژوهش ها به صورت آنلاین بازاریابی نماید . بازاریابی آنلاین میتواند روشی دوچندان مؤثر برای شناسایی بازار انگیزه یا این که کشف آمال و نیازهای یک قسمت بازاریابی باشد . ( در رابطه انجام پژوهش ها بازار بیشتر بدانید ) .

اگر‌چه , اساساً , دیجیتال مارکتینگ به راهکار هایی اطلاق می شود که برای بازاریابی یک فرآورده یا این که سرویس ها بصورت آنلاین استعمال می شود , از جمله :

راهکار های طراحی وب
باصرفه سازی موتور کاوش و ارسال موتور کاوش
تبلیغات آنلاین
لینک و پیوند متقابل
بازاریابی ایمیلی
رسانه های اجتماعی
بلاگ نویسی
تبلیغات دیجیتال
بازاریابی مقاله
برنامه های متعلق
ویدیو / پادکست
زمان آن است که بازاریابی آنلاین نمایید

آموزش کسب و کار اینترنتی
در‌حالتی که از بازاریابی نوین برای بازاریابی شغل ها خویش استعمال نمی‌کنید , می بایست باشید . حضور آنلاین برای یاری به مشتریان بالقوه و مشتری برای یافتن شغل ها شما زیاد حساس است – چه بسا در‌صورتی‌که تجارت شما کوچک و محلی باشد . ( در سال 2017 , یک سوم کل جستجوهای موبایل محلی و جستجوی محلی 50 % سریعتر از جستجوی گوشی در حالا رویش بود . ) به صورت آنلاین جایی است که دیده های دیده موجود هست به نحوی که نیاز به کسب و عمل شما است .

طبق اعلام وزارت بازرگانی آمریکا , مصرف کنندگان 453 . 46 میلیارد دلار در اینترنت برای خریدهای خرده فروشی در سال 2017 هزینه کردند که 16 . 0 % ارتقاء در مقایسه با 390 . 99 میلیارد دلار در سال 2016 است . این بالاترین نرخ رویش از سال 2011 است , وقتی که فروش آنلاین نسبت به سال 2010 17 . 5 % ارتقاء یافته است . Forrester پیش گویی می نماید فروش آنلاین تا سال 2022 17 % از کل خرده فروشی های آمریکا را مشتمل بر می شود . تبلیغات دیجیتال هم به شدت در هم اکنون پرورش است . براساس راهکار آنالیتیکس , در سال 2017 تبلیغات دیجیتالی 12 % پرورش داشته است که تقریباً 38 % از کل مخارج تبلیغات یا این که 207 . 44 میلیارد دلار بوده است .

این مدل پرورش توضیح میدهد که چرا بازاریابان آنلاین به آرزو رانندگی بیشتر به وبسایت های خویش و دکان های آفلاین خویش و فروش بیشتر , همیشه در هم اکنون تدوین کردن راهکار های نو دیجیتال مارکتینگ میباشند .

بازاریابی نوین چقدر اساسی است؟
از اکتبر سال 2018 تقریباً 4 . 2 میلیارد نفر استفاده کننده فعال وب و 3 . 4 میلیارد نفر از یوزرها رسانه های اجتماعی بودند ( Statista ) . چین , هند و آمریکا از دید یوزرها وب از دیگر کشورها پیشی گرفته اند . این دستور به تنی چند از مشتریان بی سابقه مشتری میتواند با ارائه محصول ها و سرویس ها , 24 ساعت شبانه روز , هفت روز دراختیار بازاریاب باشد . ماهیت تعاملی وب , رابطه فوری در میان شغل ها و مصرف کنندگان را تسهیل می نماید و به کسب و امور این قابلیت را میدهد تا سریعاً به نیازهای مصرف کنندگان و تغییر‌و تحول در بازار جواب دهند . ( تمامی مدام وب را در جیب خویش دارا‌هستند و این کلیه چیز را برای شغل ها کوچک تغییر‌و تحول می‌دهد ( ( کوری کاپوکیا , فوربز ) .

بررسی های آنلاین به یک کدام از مهم‌ترین مؤلفه های خرید تصمیمات بوسیله مصرف کنندگان در آمریکای شمالی تبدیل شده‌است . مطابق نظرسنجی صورت گرفته بوسیله پژوهش ها بعدی که مشتمل بر بیش تر از 1000 کمپانی کننده است , 90 % از جواب دهندگان گفتند که بررسی های آنلاین مثبت بر تصمیم گیری های خرید آنان تأثیر میگذارد و 94 % از شغل ها دارنده دست کم چهار ستاره استعمال می نمایند . جذاب است که , بررسی های منفی معمولاً از وبسایت های بررسی آنلاین صورت می گرفت , در حالی که صورت بوک مرجع حیاتی بررسی های مثبت بود . پژوهش ها Forrester پیش گویی می نماید که تا سال 2020 , 42 % از فروش داخل فروشگاهی از مشتریانی خواهد بود که ذیل تأثیر پژوهش ها محصول ها اینترنت قرار گرفته اند .

براین اساس بررسی های آنلاین