ایجاد ایده آل خود را در شیوه زندگی

شیوه زندگی ما نشان دهنده باورها, نگرش ها و آداب و رسوم و رفتارها و ارزش ها است. یک شیوه زندگی می تواند ما را پر کنید با شادی ما را سالم نگه دارید و به ما اجازه می دهد برای تبدیل شدن به موفق تر است. آن را نیز می تواند منجر به بیماری و یا نگه داشتن ما را از چیزهایی که ما قادر به انجام می باشد.

خوشبختانه ما می توانیم را انتخاب کنید و اعمال و عادات است که ما را خوشحال و سالم و موفق است. ما که انتخاب روزانه.

Maltbie Babcock خلاصه این زیبایی زمانی که او نوشت: “یک روز طلوع کاملا مانند دیگر روز; در آن یک ساعت می آید کاملا مانند دیگر ساعت; اما در آن روز و در آن ساعت فرصت یک عمر چهره ما است.”

که شانس, اما, ارائه یک چالش است. آشنا شیوه زندگی آسان نیست به ترک حتی زمانی که عادات منفی و یا tolerations آن را ناراحت کننده است. داگ فایر باو عاقلانه گفت: “چیزی باید بمیرد به منظور رشد – قدیمی خود را به عادات قدیمی خود را خود تصویر قدیمی خود و تفکر خود را در زندگی… باید وجین کردن برای دانه های موفقیت به رشد است.”

مردم می خواهم به رایگان از عواقب خود را رذیلت اما نه لزوما از خود میرود. بسیاری از تلاش تغییراتی که بیش از حد بزرگ می شود واقع بینانه. دیگران سعی کنید به تغییر بیش از حد بسیاری از چیزها در یک بار. پیر رفتار خزش بسیار به سرعت.

برای مثال اگر می خواهد بار شما را به انجام یک اقدام جدید به طور منظم آن است که احتمالا واقع بینانه تغییر دهید. کوچکتر تغییرات انجام شده به طور منظم در اغلب موارد منجر به تغییر پایدار است. شروع با یک اقدام جدید است که می تواند تبدیل به یک شیوه زندگی منظم رفتار است. سپس به دنبال نتایج ملموس از آن را تغییر دهید.

اگر شما در حال حاضر زندگی ایده آل خود را, شیوه زندگی زمان را به فکر می کنم عمیقا در مورد سوالات زیر. سپس نوشتن پاسخ خود را در یک مجله. این تمرین کمک خواهد کرد که شما ایجاد یک تصویر واضح از خود را در شیوه زندگی ایده آل. آن نیز کمک خواهد کرد که شما برای طراحی یک برنامه شروع به ایجاد شیوه زندگی است که شما می خواهید.

چه شیوه زندگی فعلی من?

چگونه باید باورهای من ایجاد شده است که شیوه زندگی?

چه شیوه زندگی فعلی من هزینه من ؟

اگر زندگی من شد برای تبدیل شدن به ایده آل, چه تفاوت خواهد من اطلاع بلافاصله در مناطق عمده ای از زندگی من ؟

به عنوان مثال آنچه را که شما انجام می شود متفاوت به صورت روزانه ؟ چه عادات شما را اتخاذ و چه عادات شما را دور? در نظر گرفتن تغییرات شما اطلاع می دهد در این زمینه:

  • روابط خانوادگی و حرفه ای)
  • محیط خانه
  • سلامتی و مراقبت از خود
  • سطح انرژی
  • آرامش و سکون درونی
  • امور مالی
  • استراحت و تمدد اعصاب
  • خلق و خو
  • شادی و رضایت

چگونه می توانم نگاه و احساس بیشتر از زمان اگر من زندگی ایده آل من, شیوه زندگی?

چه tolerations عادات فکری و اقدامات محدود کننده من از زندگی ایده آل من, شیوه زندگی?

چه آن را به من به حذف آن محدودیت ؟

چه اولین چیزی که در من جاری زندگی است که من واقعا می خواهم به تغییر و یا بهبود بخشد ؟

من مایل به ارتکاب به تغییرات لازم در فکر و عمل به زندگی ایده آل من, شیوه زندگی, و هنگامی که من شروع به ایجاد اولین تغییر دهید ؟

چگونه من احساس می کنم زمانی که من مجبور به تصویب رسید عادات جدید از اندیشه و عمل است ؟

آنچه که یک تغییر مثبت من به راحتی می تواند را امروز ؟

این ورزش باز خواهد شد و ذهن شما را به امکانات و گزینه های در دسترس به شما برای تغییر مثبت است. هنگامی که شما یک تصویر واضح از هدف خود و تغییرات مورد نیاز, شما می توانید شروع به حرکت رو به جلو به سوی یک شیوه زندگی است که شما را به موفقیت های بیشتر در تمام مناطق مهم از زندگی خود را.

این سوالات ممکن است منجر به پرسش های اضافی شما نیاز به پاسخ. شما نیاز به ارزیابی پیشرفت خود را به صورت منظم ایجاد تغییرات در اولیه خود را طرح و تنظیم اقدامات خود را بر این اساس. یک زندگی حرفه ای و استراتژی مربی نیز می تواند کمک به شما برای گسترش این پرسش به یک سطح عمیق تر پیدا کردن پاسخ لازم و طراحی یک برنامه برای دستیابی به شیوه زندگی شما می خواهید.

تصور ایده آل خود را در شیوه زندگی است. تعیین تغییرات لازم و طراحی یک طرح واقعی برای رسیدن به چشم انداز خود را. پس از آن حداقل یک تغییر کوچک در افکار و اعمال خود را بلافاصله. این پیشنهادات به شما کمک کند شروع به حرکت به سمت ایده آل خود را, شیوه زندگی امروز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *