املاک و مستغلات استراتژی های بازاریابی – قانون جاذبه بازاریابی در 5 گام آسان

به عنوان یک قانون جاذبه املاک و مستغلات مربی من اغلب شنیدن از مشتریان من زیر داستان “من احساس می کنم گیر در کسب و کار من. من واقعا دوست دارم برای کمک به مردم, من بسیار عالی در مذاکرات و قراردادهای اما من واقعا نفرت اکتشاف! من فقط نمی تواند به نظر می رسد به خودم را به انتخاب کنید تا گوشی.”

چگونه اغلب شما تا به حال آن احساسات و یا شناخته شده اند از شخص دیگری که می کند ؟ فکر بازاریابی باعث می شود اکثر مردم گره دندان های خود را سفت معده خود را و درگیر در بازاریابی رفتار اجتنابی است که می فرستد به کسب و کار خود را پایین تخلیه.

آنها به من بگویید که “اگر فقط من می توانند یاد بگیرند به بازار خودم خیلی دوست دارم این کسب و کار. من می تواند ساخت یک ثروت است.”

اگر شما این احساسات شما تنها نیستید. خاص وجود دارد دلایل که چرا مردم در حال بازاریابی اجتنابی. در اینجا چند:

1. “من نمی خواهم به زحمت مردم”

چند بار باید به شما گفت که آن را به خودتان قبل از اینکه شما تلفن را برداشت? ترس از آزار مردم است. در همان نفس بسیاری از عوامل املاک و مستغلات به من بگویید که “من از آن متنفرم زمانی که یک telemarketer تماس های من در خانه و من نمی خواهم به انجام همان چیزی که به افراد دیگر است.”

2. “من نمی خواهم tooting خود من شاخ”

بسیاری از ما آموخته اند به خصوص زنان است که آن را خوب به ترویج خود. این دشوار است به خصوص برای زنانی که آمده اند از یک پس زمینه دیگر از فروش قبل از آنها وارد شده املاک و مستغلات. اغلب اوقات آنها شاغل در یک شرکت بازاریابی و هرگز یک بخشی از کار خود را.

3. “من نمی خواهم به را رد کرد”

برخی از مردم آنقدر وحشت زده از رد و یا سایتهای که آنها را حتی برای جلوگیری از تماس با سابق خود را به مشتریان. من نوشته اند که قبلا در مقالات دیگر در مورد پدیده های داشتن یک حوزه نفوذ است که خود را “goldmine” اما ترس به “آن من است.”

خوشبختانه قانون جاذبه را فراهم می کند راه حل های بازاریابی املاک و مستغلات.

در اینجا 5 راه های آسان برای استفاده از قانون جاذبه به طوری که شما می تواند تبدیل به “بازاریابی” را به یک لذت و تجربه سودآور.

1. فکر می کنم دادن. هر زمان که شما فکر می کنید بازاریابی خودتان فکر می کنم در مورد این واقعیت است که شما در واقع “ارائه” خدمات ارزشمند.

قانون جاذبه به ما می گوید که ما به عقب بر گردیم آنچه که ما را. اگر شما فکر می کنم از دادن خدمات ارزشمند و تمرکز شما را در آنچه شما را به شما خواهد تابش از جمله یک نیروی قدرتمند از انرژی مثبت است که شما را جذب آن را برای شما در نظر مشتریان و فروش. “راز” است که به تمرکز بر حال “دهنده.”

2. می دانم که خود را نقطه فروش منحصر به فرد

بیشتر از زمانی که من مربی من مشتریان املاک و مستغلات آنها بسیار دست کم گرفتن آنچه باعث می شود آنها را منحصر به فرد. وقتی که من از آنها بپرسید: “چرا من باید با شما کار می کنند به جای یکی دیگر از املاک و مستغلات،” آنها صادقانه نمی دانم.

در اینجا “راز”: یک لیست از آنچه شما مشتریان سابق قدردانی شما ، آیا آنها به شما بگویم که شما دوستانه و آسان برای دریافت و همراه با بسیار دانا و بسیار قابل اعتماد و با پیگیری ؟

به عنوان شما را لیست و فکر می کنم در مورد آن, شما شروع به تبدیل شدن به آگاه باشید که آنچه شما باید ارائه دهد به عنوان یک عامل املاک و مستغلات خود را.

شما منحصر به فرد هستند. وجود دارد هیچ کس دیگری مثل شما. بیشتر شما خودتان را دوست دارید و تایید خود را بیشتر به شما خواهد تابش انرژی مثبت از خود عشق و قدرشناسی و قدردانی. این انرژی را با بالاترین انرژی که شما می توانید ارسال. آنها تضمین شده magnetize به شما مشتریان ایده آل است که شما می خواهید.

3. پاک و دور خود باورهای محدود کننده

آن است که معمولا ما باورهای محدود کننده است که ما را از “tooting خود ما شاخ.” بسیاری از ما آموخته بودند به تطهیر خودمان نه به لاف زدن و به “آن بازی کوچک است.” در واقع من مربی یک روز دیگر که استراتژی بقا هنگامی که او در حال رشد بود و تظاهر به “نامرئی است.” این بسیار معمول است زمانی که من مربیگری زن عوامل املاک و مستغلات برای پیدا کردن وجود دارد که برخی اعتقاد خود محدود نگه می دارد که آنها را “از محل موردتوجه وتماشای عموم.”

در اینجا “راز”: یک استراتژی بقا است که ممکن است کمک به شما هنگامی که شما در حال رشد بودند در حال حاضر می تواند مانعی برای زنده ماندن خود را. در واقع هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم وجود دارد هیچ چیز بیشتر مخاطره آمیز خود را به حرفه ای املاک و مستغلات و سپس تلاش برای نامرئی.

حقیقت این است که مردم نیاز به می دانم که شما و جایی که به شما در رسیدن به. شما نیاز به تبدیل شدن به بسیار قابل مشاهده است. تمرین دادن خودتان مثبت صحبت خود مانند “آن است که در حال حاضر امن برای من قابل مشاهده باشد” و “من زنده ماندن در حال حاضر بستگی دارد مرا دیده و شناخته شده است.”

4. ایجاد یک طرز فکر مثبت انتظارات

به جای ترس است که مردم در حال رفتن به مانند شنیدن از شما ایجاد طرز فکر که آنها در حال رفتن به دوست دارم به شنیدن از شما. شما می توانید که با اینکه مطمئن شوید که شما همیشه باید چیزی برای ارائه در هر تماس.

برای مثال شما می توانید با قرار دادن در یک سمینار برای مالکان و هیجان زده به خود بگویید در حوزه نفوذ همه چیز در مورد آن. اگر شما در حال صحبت کردن به یک مشتری سابق, شما می توانید ارائه به یک منبع ارجاع به آنها را زمانی که آنها نیاز به برق با لوله کش, نقاش و غیره.

اگر شما در حال تماس کسی را که شما می توانید ارائه به آنها را با ارائه رایگان تطبیقی تجزیه و تحلیل بازار از خانه خود را و به آنها توضیح مزایای داشتن آن است.

در اینجا “راز”: همیشه منجر شود با آنچه شما باید ارائه دهد. ارسال یک لرزش از هیجان و شور و شوق. این اطمینان خواهد داد که مردم می خواهیم به شنیدن از شما. در قانون جاذبه هر آنچه که شما به بیرون می آید و به شما ضرب شده است.

اگر شما به کمک پیشنهادات و ایده ها و خدماتی که مردم نیاز دارند که انرژی به شما بازگردانده خواهد شد در فرم شما

باید در نظر گرفته شده.

5. متوجه است که شما بازاریابی خود را در هر لحظه

به یاد داشته باشید شما نه فقط بازاریابی خود را هنگامی که شما انتخاب کنید تا گوشی. هر کجا که شما بروید و هر آنچه که شما انجام, شما در حال بازاریابی خود را. ایجاد یک وب پاسخ به سوال “چه چیزی شما را انجام دهید؟”

به جای گفتن معمول پاسخ “نام من است_________________, و من یک عامل املاک و مستغلات با___________________, می گویند چیزی متفاوت به جای.

سعی کنید این: دفعه بعد که کسی می گوید: “بنابراین چه چیزی شما را انجام دهید ؟” جواب گفت: “شما می دانید که چگونه عصبی و استرس از افراد زمانی که آنها در حال خرید و یا فروش یک خانه؟” فرد دیگری را به وضوح می گویند “بله”. سپس به شما می گویند, “من مسئولیت رسیدگی به تمام جزئیات و قرار دادن مشتریان من در سهولت به طوری که آنها می توانید لذت بردن از فرایند خرید یا فروش یک خانه. من یک عامل املاک و مستغلات با ________________________.

در اینجا “راز”: پاسخ سوال خود را با یک سوال به آنها را درگیر کنید. هنگامی که آنها درگیر رنگ تصویر چگونه شما را کمک به مردم است. اضافه کردن جزئیات به عنوان بسیاری از شما می خواهم. فقط می گویند شما یک عامل املاک و مستغلات در پایان. من مربی باید بسیاری از مشتریان من در انجام این کار و همه می توانم بگویم این است که “بهتر است شما باید تعداد زیادی از کارت های کسب و کار در دست” از آنجا که پاسخ مردم در حال رفتن به درخواست برای کارت شما زیادی است.

بازاریابی می تواند لذت بخش و لذت بخش است. به یاد داشته باشید به خودتان را به عنوان “دهنده” با نقطه فروش منحصر به فرد و همیشه چیزی برای ارائه دارد. پس از یک روانشناس برای 20 سال و مربیگری عوامل املاک و مستغلات برای 10 سال, من می توانم به شما اطمینان دهم که بیشتر به شما یاد بگیرند که برای لذت بردن از تجربه بازاریابی بهتر شما احساس می کنید در مورد خودتان و رفاه بیشتر شما را جذب خواهد کرد.

به یاد داشته باشید معروف اصل از قانون جاذبه: شما دریافت می کنید آنچه که شما در تمرکز. اگر شما می خواهید یک استقبال در انتهای دیگر از تلفن شروع به تصور آنچه که صدا و نگاه به جلو به ساخت تماس های خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *