آموزش سئو ✅ دوره جامع آموزش SEO از مبتدی تا پیشرفته آکادمی آی تی

عملیاتی مانند خدمات سئو سایت و بهینه سازی وب سایت از نظر محتوای داخلی و کدنویسی و کمینه سازی کد ها و پایین آوردن حجم تصاویر و همچنین بالا بردن سرعت سایت از عملیات داخلی به حساب می آید. و به همین ترتیب نمیتوان یک سایت را صرفا با لینک سازی و بهینه سازی و آن هم بدون محتوای با کیفیت در نتایج بالا آورد. در این تحقیق آن ها 10 سایت جدید ساختند و در نیمی از آن ها به سایت های معتبر و بزرگ لینک دادند و در مابقی این کار را نکردند. تمامی تیترهایی که شما در محتوا قرار می دهید درون تگ های heading قرار می گیرند. نسبت این تکرار به کل تعداد کلمات محتوا را چگالی می گویند. گوگل شاید به تکرار کلید به صورت یکسان اهمیتی ندهد اما برایش مهم است که محتوای شما حول چه کلیدی می چرخد. و اگر محتوای آن صفحه درصد تکرار بالایی دارد و یا کلا تکراری است پیشنهاد میشود یا از عمل ریدایرکت 301 استفاده کنید و یا از تگ کنونیکال تا بتوانید محتواهای تکراری در داخل سایت را به حداقل برسانید. هم چنین بهش ما پیشنهاد می کنم که از عدد و سال نیز در عنوان خود استفاده کنید.

و برای ظاهر شدن در نتایج جستجوی گوگل برای کلمات کلیدی اصلی و کلمات مترادف با محتوای خودم را با استفاده از هر دو سئو و بهینه کنم. در کنار تمام این موارد به جذابیت محتوا و ظاهر آن نیز توجه داشته باشید و ساده از کنار آن نگذرید. و یکی از در دسترس ترین راه ها این است که کلید خود را در گوگل سرچ کنید و در بخش Searches related to on که در انتهای صفحه ی نتایج گوگل ظاهر می شود، کلیدهای مشابهی که بیشترین جستجو ار داشته اند، پیدا کنید. در نتیجه بعد از ایندکس در نتایج جستجو سوالات تعریف شده در زیر نتایج سایت شما نمایش داده خواهد شد. برخی از تحقیقات نشان داده است که اگر کیورد اصلی شما در ابتدای این تگ باشد بهتر است اما مانند بقیه ی موارد هیچ قاعده ی ثابتی در سئو وجود ندارد. اگر وب سایت شما کند تر از رقبایتان بوده، برای دستگاه های موبایل بهینه نیست و کار با آن موجب سردرگمی کاربران می شود، پس قطعا مواردی برای اصلاح در آن وجود دارد. سئوی داخلی همانطور هم که از نامش پیداست به مجموعه ای از فرآیندهایی گفته می شود که درون وب سایت شما انجام می شود.

SEO (بهینه سازی موتور جستجو) عمل بهینه سازی محتوا است که از طریق نتایج جستجوی ارگانیک موتور جستجو قابل کشف است. همانطو رکه در قسمت قبل اشاره کردیم H1 از همه مهمتر است و به تبع هرچه اعداد بزرگتر می شوند از اهمیت آن ها برای موتورهای جستجو کاسته می شود. اگر دقت کرده باشید هم در نسخه ی دسکتاپ و هم نسخه ی موبایل، گوگل URL را در بالای تگ تایتل نمایش می دهد و این خود دلیلی بر مهم بودن ساختار URL است. البته توجه داشته باشید که فرایند لینک سازی داخلی نیز نیاز به دقت دارد و احتمال آنکه در این راستا مشکلات متفاوتی پیش بیاید، وجود دارد؛ بنابراین بهتر است دوره جامع سئو را به طور کامل ببینید و تمام اطلاعات لازم و مربوط به آن را نیز کنید تا احتمال رخ داد به کم ترین حالت ممکن برسد. بیاموزید که چگونه با استفاده از رویکرد عملی سئو داخلی، محتوا و بهینه سازی تصاویر ادامه دهید – به دقت این قسمت را مشاهده کنید و سپس تکنیک های موفقیت سریع در این زمینه را تقلید کنید! فرض کنید که شما در سایت خود خدمات تولید محتوا انجام می دهید.

شما با استفاده از ابزارهای متفاوتی می توانید کلید اصلی و کلیدهای فرعی مرتبط با موضوع خود را پیدا کنید. حتی می توانید عنوان را به صورت سوالی نیز مطرح کنید و هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. هیچ الزام و تعداد ثابتی برای این کار وجود ندارد. کاربران میتوانند با استفاده از این ابزار وبسایت خود را طراحی کنید و هر آنچه در آن وجود دارد را بررسی کنید. یکی از پارامترهایی که اعتبار شما را به گوگل اثبات می کند، تعامل کاربران با سایت شماست. در تگ تصویر یک المان به نام alt داریم که در این بخش می توانید توصیف کوتاهی از تصویر خود بنویسید. اما باید بگوییم که هر دو گروه تا حدی اشتباه می کنند. اما جالب است بدانید که کلاه سیاه کاملا عکس این موضوع را صدق می کند. اما مهم تر از آن این است که شما هم به کاربران سایت خود توجه کافی را داشته باشید. هرچه محتوای جدید و جامع تری برای کاربران خود تولید کنید، گوگل نیز ارزش بالاتری برای شما قائل می شود. تعامل با کاربران کلید اصلی موفقیت در سئوی داخلی است.